Дебет-Кредит
Український бухгалтерський тижневик
#8 '2000: Практична бухгалтерія - Запитання тижня
<<

Скільки коштує автоматизація обліку "по-новому"?

У зв'язку з переходом на новий план бухгалтерських рахунків усім підприємствам доведеться робити зміни у своїх автоматизованих бухгалтеріях. Щоб полегшити нашим читачам розв'язання цієї проблеми, редакція "Дебету-Кредиту" звернулася з найзлободеннішими, на нашу думку, запитаннями на цю тему до фірм, які торгують програмним забезпеченням.

1. Чи готове ваше програмне забезпечення до використання нового плану рахунків?

2. Чи повинен клієнт для цього почати роботу "з нуля" (купити нову версію), чи передбачені інші процедури актуалізації програмного забезпечення?

3. Чи забезпечується спадкоємність використовуваних раніше даних підприємства-клієнта?

4. Скільки коштуватиме клієнтові перехід на новий план рахунків в автоматизованій бухгалтерії з урахуванням запропонованих вами варіантів?


ТзОВ IDM Ltd Co

м. Київ, Львівська площа, Будинок художників, 4-й пов.
Тел.: (044) 212-08-80, 212-04-84, 212-00-33, 212-01-47

E-mail: [email protected]
www.finexpert.com

FINEXPERT ВЕРСІЇ 4.1,7,8,9

1. Так, і було готове, оскільки система FinExpert і раніше давала змогу вести облік за міжнародними стандартами.

2. Не повинен. Все виконується в рамках чинних договорів. Однак оновлення версії вимагається для отримання конверторів залишків і руху, якщо клієнт захоче перейти на новий план з 01.01.2000 року, а у січні та лютому він ще працював за старим планом рахунків.

3. Так.

4. Все виконується в межах вартості чинних договорів на супроводження системи. Однак що стосується замовних додатків з собівартості, економічного аналізу й інших, які використовували схеми проводок у термінах старого плану рахунків, питання ще не вирішене, оскільки нові схеми проводок, особливо у витратній частині рахунків, користувачами ще не розроблені.

Вадим ЛАКИЗА,
президент IDM Ltd Co

ТзОВ ГАЛАКТИКА-КИЇВ

01133, м. Київ, вул. Щорса, 31
Тел./факс: (044) 269-9372, 269-9203
E-mail: [email protected]

КІС ГАЛАКТИКА (КОМПЛЕКСНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА)

1. Так. КІС "Галактика" дає змогу вести паралельний облік у кількох планах рахунків бухгалтерського обліку. Тому перехід на нові стандарти бухобліку звівся до додавання нового плану рахунків і включення форм нормативних документів до системи. Можна впевнено сказати, що на сьогодні КІС "Галактика" цілком готова до роботи за новими стандартами бухобліку.

2. Клієнту треба оновити версію. Для користувачів, які є на абонентському обслуговуванні, це робиться безкоштовно.

3. Забезпечується повна спадкоємність використовуваних раніше даних підприємства-клієнта.

4. Всі клієнти, які є на абонентському обслуговуванні, переводитимуться на новий план рахунків безкоштовно.

Іншим підприємствам - власникам КІС "Галактика" перехід на нові стандарти бухобліку коштуватиме не більше від 25% вартості оновлюваних компонент.

Сергій ЛИТВИНЕНКО,
начальник департаменту супроводження

ТЗОВ ДЕБЕТ ПЛЮСТМTM

03150, м. Київ, вул. Предславинська, 39, оф. 518
Тел.: (044) 269-11-31, 261-16-42
E-mail: [email protected]
www.debet.kiev.ua

ДЕБЕТ ПЛЮС
ВЕРСІЇ ВІД 3.25 ДО 5.75

Фірма "ДЕБЕТ Плюс" з 01.09.99 р. провела перереєстрацію своїх клієнтів у зв'язку з плановою заміною програмного забезпечення для розв'язання "Проблеми 2000". Всі зареєстровані користувачі отримали змогу автоматизовано трансформувати дані, внесені до системи "ДЕБЕТ Плюс", починаючи з версії 3.25 від 01.07.93 р., в поточну комерційну версію системи "ДЕБЕТ Плюс" 5.75. Система "ДЕБЕТ Плюс" версії 5.75 забезпечує підтримку нового плану рахунків.

Слід зауважити, що робота з проводками є найпримітивнішим способом експлуатації системи "ДЕБЕТ Плюс".

Основне - це введення і хронологічна реєстрація первинних документів з одночасним групуванням всього набору первинних документів за фірмами-контрагентами, виконання типових бухгалтерських операцій, автоматизоване ведення книг купівель-продажів, що не потребує додаткового введення інформації, а також автоматизоване визначення сум податкових зобов'язань і кредиту за першою подією.

Для збереження цих можливостей системи із запровадженням нового плану рахунків нашою фірмою розроблено методичні матеріали з перенастроювання системи для роботи в нових умовах, автоматизовано процес виведення і перекодування залишків на матеріальних і взаєморозрахункових рахунках, який забезпечує спадкоємність даних (спадкоємність нормативно-довідкової інформації є стандартом.

Отримання цієї методики користувачем для самостійної роботи безкоштовне.

Під час виконання робіт з переведення бухгалтерського обліку фірм спеціалістами "ДЕБЕТ Плюс" передбачена погодинна оплата згідно з актами виконаних робіт.

Таким чином, сума витрат замовника при переході на новий план рахунків визначається самим замовником.

Короткі відповіді на пункти опитування:

1. Готове.

2. Не повинен.

3. Забезпечується спадкоємність найоб'ємніших даних.

4. Від нуля до ?

Ігор КУРОЧКА,
ком. директор "ТзОВ ДЕБЕТ Плюс"

Фіpма SOFTTAXI LTD


Олександр ЯРОСЛАВЦЕВ

Комп'ютерні програми: бухгалтерія, склад, торгівля

69037, Запоpіжжя а/с 3347
Тел./факс: (0612) 13-11-80, 13-31-80, 13-34-17, 34-80-99
E-mail: [email protected]
www.softtaxi.com.ua

X-DOOR КОМПЛЕКТ
X-DOOR КОМПЛЕКТ 2

1. Безперечно. У цьому разі йдеться про комплексний додаток "Бухгалтерський облік", який міститься у поставці програм X-DOOR Комплект і X-DOOR Комплект 2. Оновлення комплексу "Бухгалтерський облік" доступне для всіх бажаючих на веб-сервері фірми SoftTAXI Ltd за адресою: http://www.softtaxi.com.ua.

2. Всі користувачі програм, розроблених фіpмою SoftTAXI Ltd, звільнені від будь-яких витрат, пов'язаних зі зміною українського законодавства, за винятком випадків випуску кардинально нових версій. Для переходу на національні стандарти бухгалтерського обліку необхідно отримати спеціальне оновлення "Перехід до НСБО" за місцем придбання програми чи в будь-якому консультаційному центрі.

3. Під час запуску програми "Перехід до НСБО" створюватиметься нова база даних, у якій буде розміщений новий план рахунків, збережена вся накопичена аналітична інформація і надаватиметься можливість швидкого введення залишків по синтетичних рахунках нового плану рахунків на підставі даних плану рахунків, який використовувався раніше.

4. Перехід на національні стандарти бухгалтерського обліку для всіх користувачів програм SoftTAXI абсолютно безкоштовний.

Олександр ЯРОСЛАВЦЕВ,
комерційний директор

ТЗОВ АБ СИСТЕМА

79035 м. Львів, вул. Зелена, 105
Тел.: (0322) 70-60-82, 70-60-90
E-mail: [email protected]
www.ab-system.com

АБ ОФІС 2000

1. Так, наше ПЗ готове до змін, крім того, на сьогодні користувачі можуть отримати програму з двома планами рахунків. Однак для ведення бухгалтерського обліку самого плану рахунків замало, потрібні облікові реєстри.

2. Як правило, ми пишемо спеціальний конвертор для перенесення даних. Купувати нову версію програми не потрібно, система універсальна. Лише від користувачів залежить, які дані вводити і як їх обробляти.

3. Звичайно. Жоден користувач не погодиться кожного разу розпочинати все спочатку.

4. Зареєстровані користувачі, які перебувають на абонентському обслуговуванні, отримують всі зміни безкоштовно. Решта сплачує лише за пересилання та носії.

Тетяна РОМАНЧЕНКО,
керівник служби підтримки користувачів

Віталій КУРДЮМОВ

СП ПАРУС-УКРАЇНА

04071, Київ -71, вул. Набережно-Лугова, 12
Тел.: (044) 417-22-41, 417-22-52,
417-52-88, 417-62-40, 416-88-46,
416-85-61, 416-83-09, 416-88-47
E-mail: [email protected]

ПАРУС 4.32

ПАРУС-ПІДПРИЄМСТВО 7.11

1. Готове.

2. У разі коли клієнт має раніше придбане програмне забезпечення корпорації "Парус", відбувається процедура заміни старого плану рахунків новим і рознесення залишків на відповідні нові рахунки. Якщо ж це новий наш клієнт, то він отримує програмний продукт, де вже є новий план рахунків.

3. Так.

4. Користувач нашого програмного забезпечення безкоштовно отримує носій з файлами нового плану рахунків і цілком може сам здійснити перехід на нові стандарти за умови, що він достатньо розуміє суть нового плану рахунків. Оплата виконання такої процедури нашим спеціалістом становить з розрахунку 20 у.о. за годину.

Віталій КУРДЮМОВ,
менеджер відділу маркетингу

ТЗОВ ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС

04119, м. Київ, Дегтярівська, 36
Тел.: (044) 213-08-79, 269-13-22
E-mail: [email protected]_service.kiev.ua

БЕСТ-ПРО

1. Програмне забезпечення, яке пропонує наша фірма, - система управління підприємством "БЕСТ-ПРО" - готове до використання нового плану рахунків.

2. Клієнт не повинен починати роботу "з нуля". Процедура переходу на новий план рахунків триває один робочий день.

3. Програмне забезпечення передбачає конвертацію баз даних, якими користувався бухгалтер.

4. Вартість переходу на новий план рахунків залежить від ступеня підготовленості клієнта, а ми, в свою чергу, можемо запропонувати такі послуги:

- послуги бухгалтера-консультанта - 15 у.о. за годину;

- настроювання системи на особливості ведення обліку замовника - 36 у.о. за годину;

- підготовка даних на території замовника (у цьому разі - введення нового плану рахунків) - 15 у.о. за день;

- виїзд до користувача - 11 у.о.

Неоніла ЛИННИК,
заст. директора з маркетингу

ТЗОВ ФАВОРИТ-С

Київ, вул.Борисоглібська, 17
Тел.: (044) 463-66-46, 416-13-65, 416-21-56
E-mail: [email protected]

Продукти версій 7.5 і 7.7: 1С:БУХГАЛТЕРІЯ,
1С:ТОРГІВЛЯ І СКЛАД, 1С:ПІДПРИЄМСТВО

1. Так, готове.

2. Нової версії купувати не треба. Оновлення українських конфігурацій (настроювання на українське законодавство) наші клієнти отримують безкоштовно.

3. Так, забезпечуємо.

4. Нашим клієнтам - безкоштовно.

Наталія ФЕДОРЕНКО,
менеджер з реклами
<<
© 2000 "Дебет-Кредит"
E-mail: debet-kredit@gc.kiev.ua