Нове число  Дебет-Кредит
Український бухгалтерський тижневик
#18 '2001: Документи для роботи - Нові документи

9. Про формування звіту до системи персоніфікованого обліку відомостей та подання його до місцевого відділу ПФ України

Лист Пенсійного фонду України від 22.03.2001 р. №11/1394

Коментар ДК:

Пенсійний фонд надає безкоштовну автоматизовану систему підготовки звітів щодо персоніфікованого обліку пенсійних внесків

Листом Пенсійного фонду від 22.03.2001 р. №11/1394 "Про формування звіту до системи персоніфікованого обліку відомостей та подання його до місцевого відділу ПФ України" повідомляється, що Пенсійний фонд надає безкоштовну автоматизовану систему підготовки звітів щодо персоніфікованого обліку пенсійних внесків.

Рішення про реформування системи пенсійного забезпечення та створення нової системи персоніфікованого обліку відомостей (СПОВ) Президент прийняв у травні 1998 року, коли підписав Указ від 04.05.98 р. №401/98 "Про заходи щодо впровадження персоніфікованого обліку відомостей у системі обов'язкового державного пенсійного страхування".

На виконання цього Указу Кабінет Міністрів України розробив комплекс заходів щодо поетапного впровадження автоматизованого персоніфікованого обліку в Пенсійному фонді України протягом 1998 - 2000 років, які затверджено Постановою від 08.06.98 р. №832 "Про заходи щодо поетапного впровадження у Пенсійному фонді автоматизованого персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування".

Пенсійний фонд рекомендує за наявності комп'ютера у роботодавця формувати електронний звіт щодо персоніфікованого обліку.

На жаль, офіційного документа щодо персоніфікованого обліку (який би пройшов через Мін'юст) немає, але підприємства зараз заповнюють такі форми: "Список осіб, які працюють або працювали в роботодавця у звітному році" та "Iндивідуальні відомості про застраховану особу".

Для цього Пенсійний фонд безкоштовно надає програму "Автоматизоване робоче місце роботодавця для підготовки звітів до системи персоніфікованого обліку відомостей про доходи, трудовий стаж та розмір внесків" (АРМ-Р).

Застосування зазначеної автоматизованої системи АРМ-Р у роботодавців дає змогу швидко перевірити правильність формування звіту за допомогою довідки про загальні суми по підприємству з помісячною і поквартальною розбивкою, а також уникнути помилок, що можуть виникнути під час введення інспектором даних з паперового носія.

Віталій МОСЕЙЧУК
 
© 2001
"Дебет-Кредит"
Редакція: debet-kredit@gc.kiev.ua
Webmaster: web_dk@gc.com.ua