(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...

Все семинары ...
(полный план-график)









 : загальний
   (по всіх сайтах ДК)






Документи для роботи № 09 (2.3.2015)
Податкове адміністрування

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

Лист Мін'юст України від 10.10.2014 № 513-0-2-14/8.2

Щодо незастосування органами державної фіскальної служби положень пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 та п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України (витяг)

Суттєво. Міністерство юстиції вміло не відповіло на запитання щодо незастосування органами ДФСУ принципу правомірності рішень платників податків.

! Платникам податків

Відповідно до звернення <...> Міністерством юстиції розглянуто лист щодо незастосування органами державної фіскальної служби положень пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 та п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України (далі — Кодекс) і в межах компетенції повідомляється таке.

<...>

Податкове законодавство України ґрунтується на принципі презумпції правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків платників податків або контролюючих органів, унаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу (пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Кодексу).

Відповідно до пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 Кодексу платник податків має право оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб), надані контролюючими органами податкові консультації.

Статтею 56 Кодексу врегульовано порядок оскарження рішень контролюючих органів.

Згідно з п. 56.1, 56.4, 56.21 ст. 56 Кодексу рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Під час процедури адміністративного оскарження обов’язок доведення того, що будь-яке нарахування, здійснене контролюючим органом у випадках, визначених цим Кодексом, або будь-яке інше рішення контролюючого органу є правомірним, покладається на контролюючий орган.

Обов’язок доведення правомірності нарахування або прийняття будь-якого іншого рішення контролюючим органом у судовому оскарженні встановлюється процесуальним законом.

У разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного й того самого нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків платників податків або контролюючих органів, унаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Крім того, статтею 52 Кодексу передбачено, що за зверненням платників податків контролюючі органи надають безоплатно консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення цим контролюючим органом.

Контролюючі органи мають право надавати консультації виключно з тих питань, що належать до їх повноважень.

Також інформуємо, що згідно з п. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 р. №236, Державна фіскальна служба України (далі — ДФС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України і який реалізує, зокрема, державну податкову політику.

Згідно з пп. 76 п. 4 зазначеного Положення ДФС відповідно до покладених на неї завдань здійснює розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов’язаних з діяльністю ДФС.

Разом з тим повідомляємо, що згідно з частиною другою ст. 147 Конституції України Конституційний Суд України вирішує питання про відповідність законів та інших правових актів Конституції України і дає офіційне тлумачення Конституції України та законів України.

Крім того, зазначаємо, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, вони лише мають інформаційний характер і не встановлюють правових норм.

Заступник міністра — керівник апарату І. АЛЕКСЄЄВ



Наступна стаття:  На початок статті 



Щодо первинних документів Частковий перегляд статті (тільки початок)
Лист Мінфін от 15.1.2015 № 31-11410-08-10/871
Бухоблік
Підприємство може використовувати виготовлені самостійно бланки первинних
документів за умови, що такі бланки містять обов’язкові реквізити,
передбачені законодавством. ...

В рубриці: 


Щодо міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування Частковий перегляд статті (тільки початок)
Лист Інші от 30.1.2015 № 2809/7/99-99-12-01-03-17
№ 17-18 (27.4.2015) :: Податкове адміністрування
ДФСУ поінформувала, з якими країнами діють договори про уникнення подвійного
оподаткування. ...

Щодо застосування при митному оформленні товарів норми стосовно конфлікту інтересів Частковий перегляд статті (тільки початок)
Лист Інші от 8.7.2014 № 13738/5/99-99-19-04-02-16
№ 09 (2.3.2015) :: Податкове адміністрування
Застосування принципу презумпції правомірності рішення платника податків
може мати місце після завершення перевірки контролюючим органом платника
податків та складання в установленому порядку акта такої перевірки. ...

0.020693