(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...

Все семинары ...
(полный план-график)









 : загальний
   (по всіх сайтах ДК)






Документи для роботи № 15 (11.4.2011)
Оподаткування

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

Лист ДПС України від 23.3.2011 № 8016/7/16-1417

Щодо сплати ПДВ переробними підприємствами (витяг)

Дивись коментар

Суттєво. Якщо переробними підприємствами не забезпечено перерахування на небюджетні рахунки до 1 квітня 2011 року сум податку на додану вартість, такі суми спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

! Переробним підприємствам

Державна податкова адміністрація України направляє для використання в роботі постанову Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 р. №246 (далі — Постанова), якою затверджено Порядок нарахування податку на додану вартість, що сплачується до державного бюджету переробними підприємствами за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м’ясо і м’ясопродукти, іншу продукцію переробки тварин, закуплених у живій вазі, а також виплати і використання коштів, що надійшли від його сплати (далі — Порядок).

Зазначена Постанова прийнята Кабінетом Міністрів України відповідно до пункту 1 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі — Кодекс). Підпунктом 1 пункту 2 Постанови передбачено, що залишки коштів на небюджетних рахунках переробних підприємств, які були відкриті ними в органах Державної казначейської служби для зарахування сум податку на додану вартість з метою виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за поставлені ними молоко та м’ясо в живій вазі, використовуються до 1 квітня 2011 року для виплати дотацій за молоко та м’ясо в живій вазі, поставлені у 2010 році. Кошти, які після зазначеної дати залишаються на небюджетних рахунках переробних підприємств, спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Постанови до зарахування на небюджетні рахунки підлягають також суми податку на додану вартість, які визначені до сплати переробними підприємствами у декларації з податку на додану вартість за грудень 2010 року.

У разі якщо переробними підприємствами не забезпечено перерахування на небюджетні рахунки до 1 квітня 2011 року сум податку на додану вартість, які визначені до сплати у деклараціях з податку на додану вартість за звітні періоди, що передують 2011 року, такі суми податку на додану вартість спрямовуються до спеціального фонду державного бюджету.

Відповідно до пункту 3 Постанови до 15 квітня 2011 року переробні підприємства зобов’язані закрити небюджетні рахунки, а сільськогосподарські підприємства усіх форм власності — рахунки в банках, відкриті для зарахування сум дотацій за поставлені переробним підприємствам молоко та м’ясо в живій вазі.

У зв’язку з прийняттям Постанови втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2010 р. №152 «Деякі питання реалізації пункту 11.21 статті 11 Закону України «Про податок на додану вартість» (пункт 4 Постанови).

Порядок нарахування податку на додану вартість, затверджений Постановою, поширюється на операції з реалізації переробними підприємствами молока, молочної сировини та молочної продукції, м’яса і м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м’ясо-кісткове борошно). При цьому, якщо попередній порядок нарахування сум податку на додану вартість стосувався лише операцій з реалізації готової продукції, виробленої із сировини, закупленої безпосередньо у сільськогосподарських товаровиробників, то чинний Порядок поширюється на операції з реалізації будь-якої готової продукції переробними підприємствами, крім виготовленої із продукції переробки тварин, закуплених не у живій вазі. Дія Порядку також не поширюється на операції з переробки сировини на давальницьких умовах.

Переробні підприємства відповідно до пункту 2 Порядку зобов’язані вести окремий податковий та бухгалтерський облік операцій з реалізації молока, молочної сировини та молочної продукції, м’яса і м’ясопродуктів, іншої продукції переробки тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м’ясо-кісткове борошно).

Такі операції відображаються переробним підприємством у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), форма якої затверджена Наказом Державної податкової адміністрації України від 25.01.2011 р. №41 «Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість».

У разі якщо товари/послуги, необоротні активи, виготовлені або придбані, використовуються переробним підприємством частково для виготовлення такої готової продукції, а частково для виготовлення інших товарів/послуг, то сума сплаченого (нарахованого) податкового кредиту розподіляється виходячи з частки використання таких товарів/послуг, необоротних активів в операціях з виготовлення готової продукції та відповідно в інших операціях.

Зазначений розподіл відбувається в тому періоді, у якому здійснювалось відповідне виготовлення та/або придбання, а розподілені суми включаються до значень рядків 8.1, 10.1, 11.1 та довідково відображаються у рядках 8-1, 10-1, 11-1 декларації (переробного підприємства).

Податкова декларація з податку на додану вартість (переробного підприємства), разом із декларацією з податку на додану вартість за іншою діяльністю, подається переробним підприємством до органу державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість у порядку і в строки, визначені Кодексом.

Сума податку на додану вартість, визначена до сплати у податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), перераховується до спеціального фонду державного бюджету у строки, встановлені розділом V Кодексу для сплати податку на додану вартість. Від’ємне значення суми податку на додану вартість, визначене в податковій декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства), відшкодуванню з бюджету не підлягає та в наступному звітному періоді зменшує суму податку, що спрямовується до спеціального фонду державного бюджету. <...>

Заступник голови Комісії з проведення реорганізації ДПА України, заступник голови О. ЛЮБЧЕНКО



Наступна стаття:  Коментар ДК...  На початок статті 





Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість Частковий перегляд статті (тільки початок)
Наказ ДПС України от 22.10.2012 № 978
Бухоблік
Якщо особи, не зареєстровані як платники податку, ввозять товари на митну територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню згідно із законом, такі особи сплачують податок під час митного оформлення товарів без реєстрації як платники такого податку...

В рубриці: 


Щодо оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання вантажного транспортного засобу у легковий автомобіль (витяг) Частковий перегляд статті (тільки початок)
Лист Інші от 31.3.2015 № 11213/7/99-99-21-05-17
№ 20 (18.5.2015) :: Оподаткування
Якщо документ про відповідність вимогам безпеки дорожнього руху автомобіля,
переобладнаного з вантажного в легковий, отримано до 01.01.2015 р., його
власник не повинен сплачувати акцизний податок. ...

Про декларування товарів, щодо яких встановлено додатковий імпортний збір Частковий перегляд статті (тільки початок)
Лист Інші от 26.3.2015 № 10447/7/99-99-24-02-02-17
№ 20 (18.5.2015) :: Оподаткування
Декларування за одним класифікаційним кодом згідно з УКТ ЗЕД товарів, щодо
яких встановлено додатковий імпортний збір, не передбачено. ...

0.059816