(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...

Все семинары ...         
(полный план-график)









 : загальний по сайту



Курсы валют на PROext

Автоматично з Дт-Кт № 10 (5.3.2007)
Не «1С»-ОМ єдиним

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

Потрібен електронний підпис

Набрання чинності законами України про електронний цифровий підпис, електронні документи й електронний документообіг дало платникам податків не тільки можливість подавати електронну звітність. Це стане добрим стимулом для значного зростання ділової активності.

Така тенденція була яскраво продемонстрована на 5-й Все­українській конференції партнерів компанії «Інтелект-Сервіс», що проходила в Одесі з 19 до 22 лютого 2007 року. На ній зібралися керівники понад 160 підприємств України — регіональних партнерів, які розповсюджують і підтримують популярні у платників податків програмні продукти компанії «Бест-Звіт». Ця компанія вже багато років — флагман процесу впровадження електронного документообігу в Україні. Тож не дивно, що значне місце на конференції було приділене реалізації цього завдання. Усі програмні комплекси, розроблені «Інтелект-Сервіс», містять вбудовані інструменти електронного підпису, що дає змогу користувачам не тільки вдосконалювати електронний документообіг, а й налагоджувати зв’язки з надійними діловими партнерами.

Найвідоміша сьогодні у платників податків розробка «Інтелект-Сервіс» — програмний комплекс «Бест-Звіт Плюс». Він є, мабуть, наразі єдиним інструментом вирішення проблеми практичного застосування електронного підпису при здачі звітності платником податків у повній відповідності до всіх законодавчих вимог. Підвищенню довіри до цього програмного комплексу значною мірою сприятиме відкриття на базі компанії «Інтелект-Сервіс» Українського сертифікаційного центру (УСЦ). На відміну від звичайних сертифікаційних центрів, акредитований УСЦ має право надавати послуги електронного цифрового підпису й обслуговувати сертифікати посилених ключів1, отримувати і перевіряти інформацію для реєстрації підписувача і формування посиленого сертифіката ключа безпосередньо у юридичної чи фізичної особи або її представника.

Звіт — без турбот

Програмний комплекс «Бест-Звіт Плюс» — універсальна програма підготовки і здачі електрон­ної звітності. Унікальність програми полягає у наявності вичерпного набору звітних форм (понад 2400), які можуть використовуватися для формування звітності до податкової інспекції, фондів цільового призначення, Держкомстату, Держкомісії з цінних паперів та фондового ринку. Для бюджетних організацій у програмі реалізовано комплекти бланків звітності до Держказначейства, а також до головних міністерств.

Надійність підготовки звітності у цьому комплексі гарантована використанням різних функцій контролю. При цьому до кожного бланка підключені програми розрахунків і контролю, алгоритми яких надані безпосередньо державними органами, що розробили конкретні форми звітності. Підготовка електронної звітності у програмному комплексі «Бест-Звіт Плюс» максимально спрощена завдяки можливості імпортувати інформацію зі встановленої на підприємстві автоматизованої системи бухгалтерського обліку й управління виробництвом.

Одна з найважливіших переваг програмного комплексу — здатність формувати пакети звітності в електронному вигляді, у т. ч. електронною поштою з використанням криптографічного захисту. Вбудована підсистема шифрування і пересилання звітності дає змогу передавати її як на електронному носії (дискеті, флешці), так і засобами електронної пошти. Шифрування і підпис пакетів звітності здійснюються за допомогою електронного цифрового підпису, сертифікати якого надає акредитований центр ТзОВ «Український Сертифікаційний Центр».

Якщо хочете бути впевненими, що ваша звітність буде коректно складена, безпечно надіслана до контролюючого органу і правильно там прочитана, варто довіритися програмному комплексу «Бест-Звіт Плюс». Треба зробити лише кілька кроків:

1) укласти з контролюючим органом договір про подання звітності в електронному вигляді;

2) придбати програмний комплекс «Бест-Звіт Плюс» з e-mail версією;

3) сформувати звіт;

4) у Реєстрі звітів натиснути кнопку (Відправити документ по пошті) і підписати звіт електронними ключами, наданими «Бест-Звіт»;

5) отримати в електронну пош­тову скриньку повідомлення від контролюючого органу про прийняття звіту.

Електронна дорога до ПФ

З метою налагодження надійного звітного документообігу між організаціями та Пенсійним фондом України компанією «Бест-Звіт» спільно з ПФУ розроблено програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника». Це універсальна багатофункціональна система організації електронного звітного документообігу. Програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника» дозволяє:

  • готувати і надсилати звіти ПФУ;
  • самостійно проводити камеральну перевірку підготовленої звітності;
  • проводити обмін звітами між системами, встановленими на різних комп’ютерах (наприклад між філіями підприємства), і здійснювати імпорт даних;
  • виконувати консолідацію звітної інформації;
  • вибирати або створювати комплект звітних бланків, що відображають специфіку підприємства;
  • друкувати бланки первинної документації;
  • використовувати бухгалтерський календар;
  • формувати спеціальні файли зі звітністю в електронному вигляді, а також зберігати їх на комп’ютері користувача для подальшої передачі до ПФУ.

Користувач цього комплексу може підготувати звітність для подання її до Пенсійного фонду незалежно від специфіки підприємства і форми власності. Незважаючи на свою функціональну автономність, програмний комплекс «АРМ Звіт страхувальника» є фактично демо-версією комплексу «Бест-Звіт Плюс» з відкритими для друкування і перенесення на зовнішній носій формами для подання до ПФУ. Це означає, що якщо у користувача «АРМ Звіт страхувальника» виникне потреба використовувати для своєї роботи повний комплект бланків, достатньо буде встановити на цю програму оновлення комплексу «Бест-Звіт Плюс».

Програма «АРМ Звіт страхувальника» розповсюджується Пенсійним фондом безплатно. Проте для активізації можливості подавати звітність до ПФУ засобами електронної пошти слід заплатити за реєстрацію користувача модуля ПФ. Після отримання підприємством ліцензії у програмі «Бест-Звіт Плюс» відкривається можливість сформувати заявку на отримання сертифікату електронного цифрового підпису й укладення договору з Інформаційним центром персоніфікованого обліку ПФУ. У першому кварталі 2007 року фахівці «Бест-Звіт» проведуть спеціальне доопрацювання до захисту програми, яке дозволить користувачеві купувати по електронній пошті річну ліцензію для подачі звітності до ПФ. При цьому відпаде потреба в обов’язковій реєстрації програмного комплексу «Бест-Звіт Плюс».

Гармонія в управлінні

У новітній розробці компанії «Інтелект-Сервіс» — системі ІС-ПРО — реалізовано передові технології управління підприємством у поєднанні з можливістю широко використовувати електронний цифровий підпис. Система ІС-ПРО забезпечує незалежне ведення оперативного, управлінського, бухгалтерського та податкового обліку. Завдяки використанню у ній технології «тонкий клієнт» реалізовано можливість розподілу функцій підготовки даних у філіях підприємства, їх консолідації і подальшої обробки у центральному офісі.

Цілісність даних, що передаються з віддалених підрозділів до центру, контролюється електронно-цифровим підписом документів з використанням посилених сертифікатів. Це дозволяє виконувати у філіях тільки введення первинних документів. Ведення бази даних, обробка документів і отримання консолідованих звітів виконуються у центральному офісі.

1 Посилений ключ — сертифікат ключа, виданий акредитованим центром сертифікації ключів, який забезпечує електронному цифровому підпису правовий статус власноручного підпису або печатки.

Система формування і подання звітності (OPZ)

Програма безкоштовно розповсюджується податковою інспекцією для передачі до органів ДПС електронною поштою податкової звітності, податкових накладних і реєстрів податкових накладних.

Переваги
Недоліки

Простота налаштування — просто скопіювати каталог з програмою і можна працювати.

Відсутність налаштування, зрозумілий інтерфейс, не потрібне навчання користувача

Обмежений функціонал і спеціалізація, мало бланків, багато помилок.

Немає зв’язку із зовнішніми системами (тільки через XML).

Немає захисту інформації, жорстка прив’язка до Internet Explorer 6.0 — не дуже надійного браузера.

Перевірити функціональність програми можна, стягнувши її на сайті ДПАУ — www.sta.gov.ua/documents/opz_install.zip



Наступна стаття:  На початок статті 



Домашній ПК від вашої фірми Частковий перегляд статті (тільки початок)
Твої електронні обладунки
Новий спосіб придбання комп’ютерної техніки Турбота про персонал, надання широкого соціального пакета своїм співробітникам плюс гідна зарплата красномовно свідчать про стабільне становище підприємства. Чим повніший соціальний пакет, що надається...

В рубриці: 


Як уникнути фінансових проблем у будівництві Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 11 (12.3.2012) :: Не «1С»-ОМ єдиним
За допомогою тандема «1С:Бухгалтерія для України» та кошторисного програмного комплексу АВК...

Звіт, що включає все Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 42 (17.10.2011) :: Не «1С»-ОМ єдиним
Модуль консолідації у системі управління «Парус-Підприємство»...

0.0109