(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...

Все семинары ...         
(полный план-график)









 : загальний по сайту



Курсы валют на PROext

Автоматично з Дт-Кт № 52 (23.12.2002)
Не «1С»-ОМ єдиним

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

З «АКЦЕНТ» ом облік страхової діяльності зовсім не страшний

Немає іншого виду діяльності, облік якої в Україні був би більш зарегульованим, ніж страхування

У той день ще в юності, коли я усвідомив суть страхування - продавати за гроші можливість відшкодування майбутніх збитків клієнтів, тобто те, що не можна ні побачити, ні помацати, - я зрозумів, що обов’язково пов’яжу своє життя з цим бізнесом. Адже яким треба бути професіоналом, яку мати репутацію, щоб тобі повірили?! Я добився свого - тепер я працюю головним бухгалтером у солідній страховій компанії.

Ще на початку своєї діяльності я зрозумів, наскільки тут важливий облік - адже єдине, що можна побачити і помацати в страхуванні, - це облікові документи. А тому до вибору програмного забезпечення поставився дуже серйозно: надто вже високі фінансові вимоги до цього бізнесу. З’ясувалося, що хоча загалом готових рішень обліку щодо всіх видів діяльності є чимало, та автоматизація страхування в достатньому для нашої компанії обсязі розроблена тільки в ТзОВ "імпакт-центр". Саме ця фірма запропонувала нам програму " АКЦЕНТ- настройка страхування", що складається з двох взаємопов’язаних частин: "Страхова бухгалтерія" і "Страховий блок". Перша частина дозволяє вести бухгалтерський облік цілком відповідно до рекомендацій Управління страхової діяльності Міністерства фінансів України за планом рахунків, адаптованим для страхової діяльності.

Тепер я вже не уявляю собі, як можна працювати без "Страхової бухгалтерії". Автоматизація починається з "первинки", при введенні якої відразу йде розподіл за видами страхування і видами страхувальників (фізичні та юридичні особи) і закінчується можливістю формування звіту страхувальника для Мінфіну. Дуже добре організований облік бланків страхових полісів, які у великих кількостях використовуються нашими агентами при продажу страхових послуг: видачу і списання бланків можна вести в діапазоні "з" і "до" за номерами.

Звіт про рух бланків і функція пошуку за критеріями (такими як: тип бланка, серія, початковий і кінцевий номер у пачці або конкретний номер) дозволяють не тільки переглянути всі документи (прихід, видача агентам, акт на списання), у яких зазначені потрібні страхові поліси, а й знайти місцезнаходження (в агента, на складі) конкретного, якщо він ще не списаний. Звичайно, в "Страховій бухгалтерії" автоматизовано і щоквартальний розрахунок резерву незароблених премій, де передбачено коригування відсотків відрахувань до цього резерву, і розрахунок резервів з перестрахування.

Для нашої компанії дуже важливо, що розробник постійно розвиває не лише свій продукт, а й співпрацю з Мінфіном (з питань вдосконалення електронної звітності). Так, уже нині близько 20% електронної форми звіту страхувальника можна сформувати безпосередньо в "АКЦЕНТ"і. Інші 80% наразі можна звичайним копіюванням перенести в MS Excel, щоб там закінчити його. Але фірма "Імпакт-центр" продовжує роботу. і доказом постійного вдосконалення є створення другої частини програми - "Страхового блоку", що дозволяє вести розширений облік страхових документів. Тут формуються всі види договорів і агентських угод, реєструються заяви про страхові події, складаються страхові акти, розносяться виплати страхувальнику і формуються збитки, оформляються регресні позови. Так, і всі операції, введені в "Страховому блоці", знаходять відображення в "Страховій бухгалтерії".

А глибина аналізу страхової діяльності покаже істинне становище компанії на будь-яку дату. Так, "Страховий блок" дозволяє аналізувати, наприклад:

- збитковість за видами страхування, ризиками, агентами, підрозділами;

- план і факт внесків і виплат;

- квоти за видами страхування, ризиками, агентами, підрозділами;

- причини страхових подій.

Тепер не тільки керівництво компанії, а й спостережна рада інвесторів можуть у будь-який час відчути матеріальність свого бізнесу - просто запустити "АКЦЕНТ - настройку страхування". Саме вона дозволяє побачити і "помацати" істинний стан справ.

Київ, пров. Старокиївський 1/3, т/ф (044) 238-92-26, 238-93-49,
http://www.accent.ua

Донецьк, вул. Набережна 157/53, т/ф (062) 337-65-18, 342-12-23,
http://www.accent.ua

Дніпропетровськ, пр. Правди 29, т.: (0562) 20-91-56.
Лінії підтримки користувачів: (044) 238-92-26, (062) 337-65-18



Наступна стаття:  На початок статті 



Вибираємо принтер Частковий перегляд статті (тільки початок)
Твої електронні обладунки
З погляду окупності вкладених коштів принтер має найбільше значення з усіх периферійних пристроїв. На ринку пропонується дуже велике розмаїття моделей принтерів, тому легко помилитися у виборі. Для потреб бухгалтерії, як правило, досить швидкого і недорог...

В рубриці: 


Як уникнути фінансових проблем у будівництві Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 11 (12.3.2012) :: Не «1С»-ОМ єдиним
За допомогою тандема «1С:Бухгалтерія для України» та кошторисного програмного комплексу АВК...

Звіт, що включає все Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 42 (17.10.2011) :: Не «1С»-ОМ єдиним
Модуль консолідації у системі управління «Парус-Підприємство»...

0.011164