(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...
Все семинары ...
(полный план-график)









 : загальний по сайту



Курсы валют на PROext

Автоматично з Дт-Кт № 12 (24.3.2008)
Не «1С»-ОМ єдиним

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

Враховує всі бухгалтерські примхи

«Акцент» — це програмні продукти, які зарекомендували себе як надійні помічники у веденні бізнесу. Не випадково «Акцент» називають професійними інструментами для бізнесу. Багато всього в одному.

Програмні продукти під торговою маркою «Акцент» з’явилися наприкінці минулого століття, залишаючись на довгі роки не лише помічниками, а й улюбленими інструментами для наведення ладу в обліку як у бухгалтерів, так і у менеджерів різного рівня та професійної спрямованості. Правильна стратегія, обрана розробником програмного продукту «Акцент», має свої значущі «плюси».

Віддаємо перевагу надійності

Чому при виборі облікової системи, розглядаючи її функціональність і ціновий діапазон, можна сміливо віддати перевагу «Акценту»?

Надійність продукту дозволяє користувачам витрачати мінімум засобів на підтримку й обслуговування. Говорячи мовою програмістів, «Акцент» — це «чистий» клієнт-сервер. Це означає, що при роботі з «Акцентом» використовуються всі засоби сервера щодо забезпечення надійності роботи з даними. До системи вбудовано засоби резервного копіювання та відновлення даних без зупинення роботи сервера і, відповідно, без перерв у роботі користувачів «Акценту». Найголовніше те, що робота з резервними серверами з автоматичним перемиканням при збоях забезпечує безперебійну роботу користувача. Ці процеси розподілені і не заважають один одному, тим самим не впливають на швидкодію обробки даних у самому «Акценті», простіше кажучи, не гальмують роботу всього колективу бухгалтерів та менеджерів, які працюють у цей час у програмі. Навіть оновлення програми та версії бази даних виконується без зупинки роботи користувачів.

Гармонійність спроектованої бази даних у тому, що вона відкрита і документована. Відкрита архітектура бази даних для користувача стає важливою тоді, коли з’являється необхідність розширення системи, у тому числі і за допомогою сторонніх додатків. Наприклад, робота з програмами «клієнт-банк» через «Акцент», обмін даними з Excel, забезпечення зв’язку касового апарата з базою даних.

Управління інтернет-магазином через «Акцент» також стає цілком простою справою. Дві бази даних синхронізуються на рівні SQL-сервера, що дозволяє працювати в актуальному режимі через сайт з урахуванням оперативного ведення документообігу в «Акценті». У результаті користувач може приймати й обробляти замовлення, формувати резерви з урахуванням наявних залишків в «Акценті» зі всіма відповідними бухгалтерськими проведеннями.

Відкрита і документована структура БД дозволяє дуже просто використовувати дані «Акценту» в інших програмах різних розробників. Це можуть бути звітні системи, аналітичні та моделюючі програми, системи WWW-доступу тощо. Так, база даних, створена в «Акценті», використовується і для аналітичних досліджень за допомогою технологій OLAP.

Відкритість системи, включаючи структуру бази даних, опис об’єктної моделі, вихідні тексти специфічних модулів з коментарями розробника, потужні засоби, у т. ч. вбудована в систему мова програмування Visual Basic™ Scripting Edition корпорації Microsoft, конструктори первинних документів, діалогів і звітів дозволяють у найкоротші терміни розширити можливості як документообігу, так і функціонала. Тобто система — свого роду живий організм, який адаптується до вирішення будь-яких завдань, що враховують специфіку бізнесу конкретного підприємства.

Відкритість дозволяє будь-якому фахівцю побачити, як зроблена система і «підправити» її так, як потрібно, спростити розширення всередині самого «Акценту». Такі розширення (якщо, звичайно, вони правильно написані) працюють з максимально можливою швидкістю. Користувач відчуває відкритість системи на своєму гаманці, коли внесення простих змін відбувається швидко і дешево, а не призводить до появи нового проекту з узгодженнями, календарним планом тощо.

Відкритість робить «Акцент» програмою-конструктором, яка легко підлаштується під специфіку вашого підприємства. Ось простий приклад. Є купівля товару у постачальника, яка повторюється день у день, причому сума одна і та сама. В «Акценті» достатньо зробити копію шаблона, підправити постачальника та суму і надалі виконання всього завдання зведеться до одного клацання миші. А можна ще більше автоматизувати завдання, написавши модуль (в «Акценті» програміст зробить це за 10 хвилин), який автоматично запускатиметься о 9:00 і виконуватиме задану операцію.

Облік за вашим бажанням

Розмаїття підходів до роботи з даними, необмежені облікові можливості, розраховані на людський чинник, — основна суть, закладена до програмного продукту «Акцент». Це означає, що кожен користувач програми може працювати так, як йому звично і зручно.

Наприклад, ви, як бухгалтер, звикли вести журнал операцій, і вам потрібен лише він. Будь ласка. Відкривайте у програмі журнал і створюйте запис господарської операції зі всіма проведеннями та подробицями. І у вас усе вийде.

Ви хочете працювати, використовуючи документи — електронні образи «первинки»? Прошу дуже. У цьому разі інформація, яку ви внесете до документа, автоматично потрапить до журналу операцій і зі всіма необхідними подробицями.

У вас багато однотипних документів? Немає проблем: створюєте копію документа і вносите зміни тільки у тій частині, де в цьому є потреба.

Не хочете згадувати, які проведення потрібні для обліку конкретної операції? Не проблема: створіть шаблони потрібних операцій з впізнаваним ім’ям — і помічник готовий. Не бійтеся, що до шаблона може закрастися помилка. Виправивши її в шаблоні один раз, внесете виправлення відразу до всіх документів (!), просто погодившись на перепроведення операцій. Але навіть у цьому разі користувач може вибирати: застосовувати виправлений шаблон до всіх новостворених документів чи до конкретних.

Податковий облік однією кнопкою

Шаблони — це засіб, що дозволяє автоматизувати часто виконувані операції. Це скорочує час на їх введення і зменшує кількість помилок. У програмі «Акцент» використовується потужний інструмент — «Мастер шаблонов хозяйственных операций», завдяки якому користувач самостійно перебудовує або створює свою специфічну облікову модель без залучення фахівця-програміста.

Чому без програміста? Тому що операції з’являються у процесі роботи. Наприклад, ви регулярно платите податки. В «Акценті» достатньо побудувати шаблон, в якому вже вибрано всі атрибути для платежу. Після цього проведення податків робиться однією кнопкою.

Якби цю роботу робив програміст, то там точно був би вибір типу податку, кому платити і так далі. Припустімо, програміст встановив усі атрибути платежу, але в якийсь момент змінився розрахунковий рахунок або формулювання платежу — знову викликаємо програміста і знову платимо йому гроші.

Облікова система зростає з вашим підприємством

Ще одна перевага «Акценту» полягає у тому, що система розрахована на масштабованість бізнесу і при переході на потужніші версії, тому можна не втрачати час і гроші на перепідготовку працівників підприємства.

Як це зрозуміти? Просто є різні редакції програми. Є дешева редакція програми, що грунтується на технології DAO1, дорожча версія з технологією MSDE2 і дорога редакція програми на технології SQL.

1 DAO (англ. Data Access Objects — об’єкти для доступу до даних) — технологія доступу до даних компанії Microsoft.

2 MSDE (Microsoft SQL Server Desktop Engine) — технологія табличного подання даних у базі даних у зручному для користувача вигляді.

Починати вести облік можна з програми рівня DAO. Ця редакція розрахована на пересічного користувача з невеликим документообігом — до 300 тис. проведень.

Якщо зі зростанням підприємства зростають обсяги операцій, ускладнюється облік, достатньо просто придбати редакцію MSDE (до 4 млн проведень), перенести базу даних і продовжувати працювати, нічого не змінюючи. Бухгалтер не помітить навіть зовнішньої зміни, бо інтерфейс користувача той самий і алгоритми роботи ті самі. Тільки все працюватиме значно швидше та надійніше.

Обсяги на підприємстві значно зросли, завдання ускладнилися, програма працює надійно, але швидкість обробки даних знизилася… Це означає, що час переходити на варіант SQL. І в цьому варіанті користувацькі алгоритми залишаться колишніми, бухгалтер не відчує ускладнень у роботі, натомість проблеми швидкодії зникнуть. Можливо, виникнуть проблеми модернізації техніки, необхідність у встановленні нових дисків, процесорів. Але це вже не проблеми «Акценту», він дружить з новинками, тим більше тепер усе це на себе візьме сервер. Навіть сотні автоматизованих робочих місць, мільйон документів і операцій — для SQL-серверного варіанта «Акценту» нормальний робочий процес...

Одне слово, «Акцент» — це простір для творчості, він дозволяє використовувати наявне, створювати нове, будувати звіти і плани як пересічним користувачам, так і програмістам, отримувати результати, необхідні для впевненого знання того, де лежить кожна копійка, куди її треба витратити, яким чином її заробити і що особисто ти для цього зробив.

Будь-який звіт без програміста

Кожен бухгалтер знає, наскільки важливою є для обліку аналітика. У системі «Акцент» з цим інструментом особливо приємно працювати, і до того ж досить просто. У шаблоні операції встановив аналітичні ознаки — і потім будуй собі звіт за обраною аналітикою.

Нічого не треба програмувати, вже є готовий інструмент — вбудований «Мастер отчетов», що дозволяє користувачам формувати довільні звіти за рахунками, кореспондентами, об’єктами обліку в розрізі будь-якої додаткової аналітики, змінювати правила побудови звітів за довільними ознаками. І все це без використання програмування!

Що ж це за інструмент? Уявіть собі, що перед вами анкета, в якій для кожного запитання є кілька відповідей, з яких слід вказати одну. Кожне запитання стосується побудови тієї чи іншої частини звіту, а обраний вами варіант — правило, яким користуватиметься програма при побудові звіту. Заповнена «анкета» зберігається, її завжди у будь-який момент можна змінити, видалити або використовувати для побудови звіту. Кількість запитань, на які треба відповісти, щоб створити такий звіт, усього чотири. У спрощеному вигляді сформулюємо їх так:

1. За яким рахунком будувати звіт?

2. За якими показниками будуватиметься звіт?

3. Як виглядатимуть результати побудови звіту?

4. В якій валюті будуватиметься звіт?

Майстер звітів за рахунком дає змогу вибрати інформацію щодо певного рахунка і «розгорнути» її за вказаними вами аналітичними показниками. Максимальна кількість показників, за якими можна одночасно будувати звіт, — чотири, кількість їх видів не обмежена. Можна групувати інформацію на проміжних рівнях аналітики.

Створений звіт буде доступний для всіх рахунків, якщо встановити перемикач Размножить для всех у ввімкнений стан. Для запуску звіту досить клацнути на ньому курсором мишки.

Звіт за рахунком можна будувати не лише за всією інформацією, а й за аналітичними показниками: за конкретним рахунком і елементами архітектури (папкою документів, кореспондентами, об’єктами обліку, довільною аналітикою, підшивками і шаблонами типовими господарськими операціями).

Крок за кроком користувач починає відчувати, що у нього в руках надійний засіб уникнути помилок у проведеннях та покінчити з рутиною. З програмою «Акцент» ви зможете зробити це самостійно, не залучаючи програміста.

Основні переваги «АКЦЕНТ 7.0»

  • Інтерфейс (прийнятий у MS), що дозволяє прискорити освоєння «Акценту», не змінюється при переході на наступні, потужніші платформи СУБД.
  • Реальна інтеграція системи: дані, введені у будь-якому місці, потрапляють до єдиної бази даних і можуть використовуються скрізь, де вони потрібні.
  • Стандартні засоби створення звітів будь-якої складності з використанням усіх даних, наявних у системі.
  • Повна адаптація системи до правил та прийомів ведення обліку і формування звітності в Україні.
  • Розширена аналітика та гнучкі засоби аналізу інформації. Кількість незалежних аналітичних ознак не обмежена!
  • Захист інформації у системі: багаторівнева гнучка система визначення прав доступу, можливість шифрування інформації у базі даних, збереження інформації (та її цілісності) при збоях комп’ютерів.
  • Підтримка реальної багатовалютної моделі обліку: облік необмеженої кількості валют в одному проведенні.
  • Робота з кількома базами даних, різноманітні засоби обміну даними між різними базами даних, вибірковий обмін за правилами, що налаштовуються, будь-якою інформацією між базами даних, у т. ч. з базами даних інших постачальників.
  • Підтримка територіально розподілених систем, обміну даними в автоматичному режимі з використанням різних засобів зв’язку.




Наступна стаття:  На початок статті 



Як не втратити свою роботу Частковий перегляд статті (тільки початок)
Корисні поради
Щоб документ не пропав, його треба надійно зберегти. Це однаковою мірою стосується і паперового документа, і електронного. Попри те, що MS Word має зручні та надійні засоби створення і зберігання документів, прикрі випадки можуть миттєво перекреслити всю....

В рубриці: 


Як уникнути фінансових проблем у будівництві Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 11 (12.3.2012) :: Не «1С»-ОМ єдиним
За допомогою тандема «1С:Бухгалтерія для України» та кошторисного програмного комплексу АВК...

Звіт, що включає все Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 42 (17.10.2011) :: Не «1С»-ОМ єдиним
Модуль консолідації у системі управління «Парус-Підприємство»...

0.00944