(044) 391-51-92
ru ua

Маєте пропозиції, зауваження чи побажання? Зв’яжіться з редакцією!
Ми неодмінно відповімо.



 Актуально!




Ближайшие семинары,
тренинги, вебинары ...

Все семинары ...
(полный план-график)









 : загальний
   (по всіх сайтах ДК)






Автоматично з Дт-Кт № 07 (16.2.2009)
Вікно у світ «1С»

Увага! Архівна публікація 

 


Ця сторінка містить давню архівну публікацію бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит", яка на даний час ймовірно втратила актуальність і може не відповідати діючим нормам бухгалтерського та податкового обліку.
Для роботи з актуальними матеріалами журналу перейдіть до ONLINE.dtkt.ua

або оберіть потрібний вам разділ ДК-порталу в верхньому рядку навигації.

Центр антикризового управління

Комплект рішень у програмі «1С:Бухгалтерія 8.0 для України»

У швидко змінюваній ринковій ситуації ефективне управління будь-якою фірмою неможливе без своєчасного отримання оперативних даних про її фінансове становище. У цей період важливість бухгалтерської служби значно підвищується, і бухгалтери стають головними помічниками керівника. Найважливіший інструмент такого тандема — пакет антикризових звітів.

У попередньому випуску «Автоматично» (№50/2008) ми розповіли про пакет антикризових звітів, які можна готувати у програмі «1С:Бухгалтерія 7.7 для України». Отримати докладніший фінансовий аналіз підприємства дозволяє новий спеціальний управлінський інструмент — «Центр антикризового управління» для «1С:Бухгалтерії 8 для України». Він призначений насамперед для пошуку шляхів економії та підвищення ефективності бізнесу, а також для контролю ключових індикаторів стану підприємства.

Використовуючи новий пакет антикризових звітів, ви зможете швидко відповісти на запитання, що непокоять вашого керівника:

1) хто і скільки повинен заплатити;

2) коли можна очікувати надходження грошей;

3) яка динаміка простроченої заборгованості;

4) хто найбільші боржники;

5) які вільні кошти має у своєму розпорядженні компанія;

6) чи зможе компанія вчасно провести платежі контрагентам та розрахуватися з податковими органами;

7) яка динаміка продажів;

8) які товари чи напрями приносять у поточних умовах найбільший дохід?

Крім того, бухгалтер першим зможе побачити потенційні проблеми підприємства й акцентувати на них особливу увагу керівника. Досвідчений бухгалтер, проаналізувавши декілька стандартних бухгалтерських звітів, надасть керівникові важливу інформацію. Проте такий аналіз — досить трудомісткий і тривалий процес, а з використанням пакета антикризових звітів він стає простішим та значно прискорюється.

Ключові показники, за змінами яких треба спостерігати у теперішній економічній ситуації в країні, — це достатність коштів, заборгованість покупців і постачальників (особливо прострочена заборгованість) та динаміка продажів.

Центр антикризового управління дозволяє здійснювати щоденний моніторинг цих показників і групувати їх у єдиному звіті «Оперативные данные» (мал. 1). Так, тут можна побачити суми продажу та надходження коштів за поточний день порівняно з обраним днем, порівняти продаж поточного місяця з минулим і з аналогічним тогорічним періодом. Оперативний моніторинг заборгованості здійснюється за допомогою порівняння заборгованості на поточний день і на початок місяця. За всіма цими показниками виводиться відсоток їхньої зміни, причому позитивна і негативна динаміка наочно відображаються за допомогою виділення зеленим або червоним кольором.

Якщо якісь показники насторожили керівника, можна скористатися спеціальними звітами, включеними до центру антикризового управління. Вони не містять «зайвої» специфічної бухгалтерської інформації і подані у звичному для керівника вигляді — в основному це діаграми і таблиці, що розшифровують дані діаграми.

У звіті «Продажи» (мал. 2) відстежується динаміка продажів товарів різних номенклатурних груп. Наприклад, може з’ясуватися, що один із напрямів діяльності приносить стабільний дохід навіть в умовах кризи, а попит на товари інших номенклатурних груп більше піддається впливу нестабільності. Виявлення подібних закономірностей дозволить приймати правильні управлінські рішення.

Щоб уникнути нестачі коштів і забезпечити стабільну життєдіяльність організації, використовуємо звіти щодо коштів. Один із них — «Расход денежных средств» (мал. 3). Аналіз надходження і витрат коштів спільно з аналізом динаміки заборгованості допоможе, наприклад, з’ясувати, що причиною нестачі грошей є заборгованість покупців, що постійно збільшується.

Для того щоб розподіляти «дебіторку» за ступенем ризику, в «1С:Бухгалтерії 8 для України» тепер є можливість задавати терміни оплати для покупців і постачальників. Терміни оплати встановлюємо як єдині для всіх контрагентів, так і індивідуально для кожного договору.

До комплекту антикризових звітів «1С:Бухгалтерії 8 для України» включено звіт, що показує керівникові стан з простроченою заборгованістю покупців і зміну його у часі (мал. 4). З нього добре видно, хто з покупців погашає прострочену заборгованість, а у кого вона, навпаки, наростає. Саме роботі з покупцями, які не виконують умов договору, керівник надалі і приділить особливу увагу.

Редакція «Автоматично» вдячна компанії «ABBYY Україна» за надану інформацію.



Наступна стаття:  На початок статті 



Автономна бухгалтерія Частковий перегляд статті (тільки початок)
Не «1С»-ОМ єдиним
У комплексній системі «SIReD® Підприємство»...

В рубриці: 


Тематичний посторінковий перелік публікацій за 1-й квартал 2012-го року Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 13 (26.3.2012) :: Вікно у світ «1С»
Тематичний посторінковий перелік публікацій випусків поліграфічного видання бухгалтерського тижневика «Дебет-Кредит» (розділ «Автоматично з «Дт-Кт») за 1-й квартал 2012-го року...

Весняні жнива бухгалтера Частковий перегляд статті (тільки початок)
№ 11 (12.3.2012) :: Вікно у світ «1С»
Закриття періоду в сільському господарстві...

0.007466